- 8. 30 - 9. 00 - hygiena, postupná svačina
- 9. 30 - 9. 45 - příprava na pobyt venku 1. tř.
- 9. 45 - 10. 00 - příprava na pobyt venku 2. tř.
- 9. 45 - 11. 30 - 1. tř. pobyt venku ,
- 10. 00 - 12. 00 - 2. tř. pobyt venku , procházky obcí , využívání školní přírodní zahrady
- 11. 30 - 12. 00 - převlékání, hygiena, oběd 1. tř.
- 12. 00 - 12. 30 - převlékání, hygiena, oběd 2. tř.
- 12. 00 - 14. 15 - příprava na odpočinek, spánek dětí (respektování nespavých dětí-postupnévstávání, možnost klidných her aj.zájmových činností)
- 12. 30 - 14.30 - příprava na odpočinek , odpočinek , respektování nespavých dětí postupné vstávání 2tř.
- 14. 15 – 15.00 - odpolední postupná svačina
- 15. 00 - 16. 00 - odpolední zájmové hry ,činnosti a příležitosti a pohybové aktivity,záměrné i spontánní učení ve skupinách a individuálně, individuální péče o děti
- 16. 00 - ukončení provozu mateřské školy
V průběhu celého dne je realizován pitný režim, režim dne se týká všech, kteří se na životě mateřské školy podílejí přímo těch, kteří se jej zúčastňují nepřímo. Přispívá výrazně k pozitivnímu klimatu MŠ. Vytváří zdravé stereotypy a návyky.
Čeho se vyvarujeme:
Sklonu k příliš detailnímu časovému uspořádání dne, k frontálním způsobům práce a neustálému organizování dětské činnosti.
